بازتولید محتوا ، روشی عالی برای افزایش ترافیک طبیعی

بازتولید محتوا، روشی عالی برای افزایش ترافیک طبیعی

بعضیا بهش میگن باتولید محتوا (مثل من) بعضیا میگن بازآفرینی و بعضیا هم میگن بازنشر محتوا

خیلی مهم نیست که کدوم درسته، مهم اینه که توی این روش شما باید محتواهای گذشته رو که مدت هاست در صفحات انتهایی سایت در حال خاک خوردن هستند رو پیدا کنید، خاکشون رو بتکونید و برای یه نبرد جانانه در گوگل آمادشون کنید.

گوگل

گوگل

من از این روش چندباری استفاده کردم که یکبارش مربوط به محتوایی قدیمی در سایت بود که عملکرد خوبی نداشت و در صفحه ۷ گوگل بود که بعد از بازتولید به صفحه ۳ گوگل رسید و همچنان در حال بهتر شدن هست، البته چندبار دیگه هم استفاده کردم و نتیجه گرفتم ولی چون آمار دقیقشون یادم نیست، بهتره که آمار الکی بهتون ندم. اما این مورد که گفتم خیلی خوب یادم بود.

اما چطور مطلب رو بازتولید کردم.

بازتولید محتوا

بازتولید محتوا

اول از همه با کمک گوگل سرچ کنسول یه بررسی رو میزان بازدید مطالبم داشتم و دیدم مطالبی از گذشته هستن که علی رغم سرچ خور بودن موضوعشان کلیک خور خوبی ندارند و در صفحات انتهایی گوگل قرار دارند.

پس یکی از مطالب را انتخاب کردم و سه تا کار براش انجام دادم.

بهبود محتوا و عنوان

محتوا و عنوان

محتوا و عنوان

اولین کار این بود که هم محتواش رو قوی تر کردم و هم متناسب با محتواش عنوانش رو هم بهتر کردم.

مثلا اگر مطلب شما این باشد “۱۰ راه برای بهبود ترافیک سایت” و رتبه الکسا Alexa برای بهبودش میتونید مطلب رو تبدیل کنید به این ” ۲۷ راه برای بهبود ترافیک سایت” یعنی ۱۷ راه دیگه به مطلبتون اضافه کردید.

که اضافه شدن ۱۷ روش دیگه هم موجب بهتر شدن مطلب میشه و هم اینکه عنوان شما از ۱۰ راه تبدیل شد به ۱۷ راه و قطعا میدونید که در مطالب لیستی هرچه عدد لیست بزرگتر باشد از نظر گوگل و البته همه ما احتمالا این مطلب پاسخ کاملتری به ما می دهد.

استفاده بهتر از عبارات کلیدی

استفاده بهتر از عبارات کلیدی

استفاده بهتر از عبارات کلیدی

بعدش اومدم از عبارات کلیدی اصلی و مرتبط به شکل بهتری در متن استفاده کردم. مثلا در همان مثال “۱۷ راه برای بهبود ترافیک سایت” عبارت کلیدی اصلی “بهبود ترافیک سایت” باشد من از عبارت نزدیک به آن یعنی افزایش ترافیک سایت، رشد ترافیک سایت، افزایش بازدید سایت و . . . هم استفاده کردم و خلاصه تلاش کردم به شکل بهتری به گوگل بفهمانم که موضوع مطلب چیست و برای چه جستجوهایی باید دیده شود.

قرار دادن محتوا در معرض دید کاربران

بعدش اومدم تاریخ مطلب رو به روز فعلی تغییر دادم تا مطلب یک بار دیگه در معرض دید کاربران قرار بگیرد و در نهایت چند لینک رایگان برای مطلبم گرفتم تا تغییرات انجام شده خیلی سریعتر توسط ربات گوگل شناسایی شود.

قرار دادن در معرض دید کاربران

قرار دادن در معرض دید کاربران

با انجام همین کارها بعد از گذشت ۳ روز مطلبم از صفحه ۷ گوگل به صفحه ۳ رسید و البته بعد از آن به صفحه ۲ هم رسید. البته منظورم این نیست که صفحه ۲ جای خوبی است، نه، اتفاقا بهترین جا برای مخفی کردن یک مطلب صفحه دوم گوگل است.

منظورم میزان بهبود است که چطور انجام این تکنیک میتواند موجب بالا رفتن رتبه سایت در گوگل شود.

بالا رفتن رتبه سایت در گوگل

بالا رفتن رتبه سایت در گوگل

مسلما اگر مطلب شما در صفحه ۲ قرار داشته باشد با انجام این روش این احتمال که خیلی زود به صفحه ۱ برسد بیشتر می شود و در نهایت انجام این کار روی چندین مطلب قدیمی سایت میتواند موجب افزایش ترافیک طبیعی سایت شود.

شاید این مطلب رو هم دوست داشته باشید : از کجا تولید محتوا را شروع کنیم ؟

کافه آبی دات آی آر

قبلی «
بعدی »

۳ دیدگاه ها

  1. پینگ بک: چطور نمره PageSpeed Insights وبسایتم رو بالاتر ببرم ؟ - کافه آبی
  2. پینگ بک: راهنمای کامل افزایش سرعت سایت | کافه آبی
  3. پینگ بک: ترفندهای افزایش بازدید فروشگاه اینترنتی | کافه آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *