‌امروز روز جهانی شبکه‌های اجتماعی است!

معمولا کسب‌وکارهای مختلف و یا افراد پرمشغله برای توسعه شبکه‌های اجتماعی خود از افراد و یا گروه‌های فعال در این حوزه کمک می‌گیرند. برای این منظور قراردادی بین طرفین امضا می‌شود تا از همان ابتدا تعهدات و توقعات هر کس مشخص‌شده و بر مبنای شاخص‌های معین‌شده در متن قرارداد نسبت به عملکرد و نتیجه تلاش‌های انجام‌شده تصمیم‌گیری شود.

‌‌دراین پست قصد داریم به نکاتی بپردازیم که طرفین این قرارداد باید رعایت کنند.

‌‌

آشنایی قرارداد شبکه های اجتماعی1

آشنایی قرارداد شبکه های اجتماعی

🔵اگر شما به‌عنوان فردی که نیازمند دریافت خدمات در حوزه شبکه‌های اجتماعی است به قرارداد ورود پیدا می‌کنید

🔸شما به‌عنوان کارفرما باید شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) مدیر شبکه‌های اجتماعی خود را تعیین کنید. شما با تعیین این شاخص‌ها میزان عملکرد طرف مقابل خود را می‌سنجید و می‌توانید قسمت‌هایی از پرداخت مبلغ قرارداد را منوط به حصول این نتایج کنید.

🔸نکته مهم دیگر شروط حفظ محرمانگی اطلاعات به‌طرف مقابل و عدم رقابت و اقدام موازی است. شما با درج شرط محرمانگی اطلاعات و به دنبال آن ذکر وجه التزام مناسب به‌عنوان ضمانت اجرا، از حفظ اطلاعات خود اطمینان خاطر حاصل پیدا می‌کنید.

🔸زمانی که همکاری شما به اتمام می‌رسد طرف مقابل موظف است تمامی رمز عبورها و دسترسی‌ها را به شما عودت دهد و شما هم در اسرع وقت برای حفظ امنیت این اطلاعات نسبت به تغییر رمز عبورها اقدام نمایید.

🔵اگر شما به‌عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی و یا ارائه‌دهنده خدمت، طرف دیگر این قرارداد هستید👈🏻

🔸نقش شما به‌عنوان مدیر شبکه‌های اجتماعی به چه مواردی خلاصه می‌شود؟ یا به‌عبارت‌دیگر شرح وظایف شما چیست؟

🔸حتماً برای دریافت اطلاعاتی که نیاز است از سوی کارفرما به شما ابلاغ گردد مهلت مناسبی در نظر بگیرید تا در صورت قصور و دیرکرد کارفرما در تحویل اطلاعات، این مدت به زمان مشخص‌شده جهت عملکرد شما اضافه نگردد.

🔸در مورد امنیت شبکه‌های اجتماعی و حدود مسئولیت خود در این حوزه، به‌دقت با کارفرما مذاکره کنید.

‌مطلب کامل را می‌توانید در وبلاگ لامینگو بخوانید. همچنین به زودی امکان ساخت این قرارداد در پلتفرم هوشمند لامینگو فراهم می‌شود.